Mehlhorn, Grit (2023)
Unterricht in der Herkunftssprache – Zum Forschungsstand.
In: Zeitschrift für Interkulturellen Fremdsprachenunterricht : ZIF, 2022, 27 (2)
doi: 10.26083/tuprints-00024121
Article, Secondary publication, Publisher's Version
Text
zif-3529-mehlhorn.pdf Copyright Information: CC BY 4.0 International - Creative Commons, Attribution. Download (405kB) |
|
Text
zif-3529-mehlhorn.xml Copyright Information: CC BY 4.0 International - Creative Commons, Attribution. Download (70kB) |
Item Type: | Article |
---|---|
Type of entry: | Secondary publication |
Title: | Unterricht in der Herkunftssprache – Zum Forschungsstand |
Language: | German |
Date: | 26 June 2023 |
Place of Publication: | Darmstadt |
Year of primary publication: | 2022 |
Journal or Publication Title: | Zeitschrift für Interkulturellen Fremdsprachenunterricht : ZIF |
Volume of the journal: | 27 |
Issue Number: | 2 |
DOI: | 10.26083/tuprints-00024121 |
Corresponding Links: | |
Origin: | Secondary publication from TUjournals |
Abstract: | Einleitung in den Themenschwerpunkt. |
Uncontrolled Keywords: | Herkunftssprache, Herkunftssprachlicher Unterricht, Fremdsprachenunterricht, Herkunftssprachenlernende |
Status: | Publisher's Version |
URN: | urn:nbn:de:tuda-tuprints-241210 |
Classification DDC: | 400 Language > 400 Language, linguistics |
Divisions: | 02 Department of History and Social Science > Institut für Sprach- und Literaturwissenschaft > Sprachwissenschaft - Mehrsprachigkeit |
Date Deposited: | 26 Jun 2023 11:32 |
Last Modified: | 22 Jul 2024 08:16 |
URI: | https://tuprints.ulb.tu-darmstadt.de/id/eprint/24121 |
PPN: | |
Export: |
View Item |