Michiels, Bruno (2023)
Die Rolle des Niederländischen bei französischsprachigen Lernern von Deutsch als L3.
In: Zeitschrift für Interkulturellen Fremdsprachenunterricht : ZIF, 1999, 3 (3)
doi: 10.26083/tuprints-00012026
Article, Secondary publication, Publisher's Version
Text
zif-2943-michiels.pdf Copyright Information: CC BY-ND 3.0 de - Creative Commons, Attribution NoDerivs. Download (797kB) |
Item Type: | Article |
---|---|
Type of entry: | Secondary publication |
Title: | Die Rolle des Niederländischen bei französischsprachigen Lernern von Deutsch als L3 |
Language: | German |
Date: | 24 May 2023 |
Place of Publication: | Darmstadt |
Year of primary publication: | 1999 |
Journal or Publication Title: | Zeitschrift für Interkulturellen Fremdsprachenunterricht : ZIF |
Volume of the journal: | 3 |
Issue Number: | 3 |
DOI: | 10.26083/tuprints-00012026 |
Corresponding Links: | |
Origin: | Secondary publication from TUjournals |
Abstract: | Einen ersten Anlaß, mich mit der Problematik der Mehrsprachigkeit auseinanderzusetzen, haben mir meine persönlichen Erfahrungen als Fremdsprachenlerner gegeben. |
Status: | Publisher's Version |
URN: | urn:nbn:de:tuda-tuprints-120265 |
Classification DDC: | 400 Language > 400 Language, linguistics |
Divisions: | 02 Department of History and Social Science > Institut für Sprach- und Literaturwissenschaft > Sprachwissenschaft - Mehrsprachigkeit |
Date Deposited: | 24 May 2023 17:03 |
Last Modified: | 22 Jul 2024 08:16 |
URI: | https://tuprints.ulb.tu-darmstadt.de/id/eprint/12026 |
PPN: | |
Export: |
View Item |