TU Darmstadt / ULB / TUprints

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: No Grouping | Item Type | Date
Number of items: 6.

Personne, Cornelia (2023)
Rezension: Beziehungsgestaltung und Rationalität: Eine linguistische Theorie der Höflichkeit.
In: Zeitschrift für Interkulturellen Fremdsprachenunterricht : ZIF, 2006, 11 (2)
doi: 10.26083/tuprints-00012599
Article, Secondary publication, Publisher's Version

Personne, Cornelia (2023)
Rezension: GROTJAHN, RÜDIGER (Hg./Ed.) (2006), Der C-Test: Theorie, Empirie, Anwendungen. The C-Test: Theory, Empirical Research, Applications.
In: Zeitschrift für Interkulturellen Fremdsprachenunterricht : ZIF, 2008, 13 (2)
doi: 10.26083/tuprints-00012257
Article, Secondary publication, Publisher's Version

Lacoin, Cécile ; Personne, Cornelia (2020)
Lernen im Tandem - Apprendre en tandem.
Institution: Universitäts- und Landesbibliothek Darmstadt
doi: 10.25534/tuprints-00013242
Lecture, Primary publication

Lacoin, Cécile ; Personne, Cornelia (2020)
Lernen im Tandem - Apprendre en tandem.
Institution: Universitäts- und Landesbibliothek Darmstadt
doi: 10.25534/tuprints-00011521
Lecture, Primary publication

Personne, Cornelia (2020)
Un semestre de français - Material für den Sprachkurs Französisch V/VI.
Institution: Sprachenzentrum
doi: 10.25534/tuprints-00013528
Lecture, Primary publication

Personne, Cornelia (2019)
Cours de français V: Material für den Sprachkurs Französisch V.
Event: Cours de français V.
Lecture, Primary publication

This list was generated on Thu Dec 19 20:16:33 2024 CET.