TU Darmstadt / ULB / TUprints

Unterricht in der Herkunftssprache – Zum Forschungsstand

Mehlhorn, Grit (2023)
Unterricht in der Herkunftssprache – Zum Forschungsstand.
In: Zeitschrift für Interkulturellen Fremdsprachenunterricht : ZIF, 2022, 27 (2)
doi: 10.26083/tuprints-00024121
Article, Secondary publication, Publisher's Version

[img] Text
zif-3529-mehlhorn.pdf
Copyright Information: CC BY 4.0 International - Creative Commons, Attribution.

Download (405kB)
[img] Text
zif-3529-mehlhorn.xml
Copyright Information: CC BY 4.0 International - Creative Commons, Attribution.

Download (70kB)
Item Type: Article
Type of entry: Secondary publication
Title: Unterricht in der Herkunftssprache – Zum Forschungsstand
Language: German
Date: 2023
Place of Publication: Darmstadt
Year of primary publication: 2022
Publisher: Universitäts- und Landesbibliothek Darmstadt
Journal or Publication Title: Zeitschrift für Interkulturellen Fremdsprachenunterricht : ZIF
Volume of the journal: 27
Issue Number: 2
DOI: 10.26083/tuprints-00024121
Corresponding Links:
Origin: Secondary publication from TUjournals
Abstract:

Einleitung in den Themenschwerpunkt.

Uncontrolled Keywords: Herkunftssprache, Herkunftssprachlicher Unterricht, Fremdsprachenunterricht, Herkunftssprachenlernende
Status: Publisher's Version
URN: urn:nbn:de:tuda-tuprints-241210
Classification DDC: 400 Language > 400 Language, linguistics
Divisions: 02 Department of History and Social Science > Institut für Sprach- und Literaturwissenschaft > Sprachwissenschaft - Mehrsprachigkeit
Date Deposited: 26 Jun 2023 11:32
Last Modified: 26 Jun 2023 11:32
URI: https://tuprints.ulb.tu-darmstadt.de/id/eprint/24121
PPN:
Export:
Actions (login required)
View Item View Item