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A
An, Jeongki (2020):
Design of a permanent magnet synchronous machine for hybrid electric vehicles with twin electric machines and a range extender.
Darmstadt, Technische Universität,
DOI: 10.25534/tuprints-00011826,
[Ph.D. Thesis]
Aoulkadi, M´hamed (2011):
Experimental Determination of Stray Load Losses in Cage Induction Machines.
Darmstadt, Technische Universität,
[Ph.D. Thesis]
D
Dietz, Daniel (2022):
Design of a Bearingless Permanent Magnet Synchronous Machine with a Star Point-Connected Axial Active Magnetic Bearing. (Publisher's Version)
Darmstadt, Technische Universität,
DOI: 10.26083/tuprints-00020975,
[Ph.D. Thesis]
H
Hagen, Reinhard (2014):
Die Berechnung der Drehstrom-Käfigläufer-Asynchronmaschine mit Berücksichtigung der Zusatzverluste bei Netz- und Umrichterbetrieb.
Darmstadt, ULB Darmstadt, Technische Universität,
[Ph.D. Thesis]
K
Knopik, Thomas (2013):
Steigerung des Wirkungsgrads und der Ausnutzung von Norm-Asynchronmotoren mit Kurzschlusskäfig.
Darmstadt, ULB Darmstadt, Technische Universität,
[Ph.D. Thesis]
L
Lehr, Marcel (2020):
Auslegung und Bewertung elektrischer Maschinen mit Permanentmagneten im Stator für hohe Drehmomentdichten.
Darmstadt, Technische Universität Darmstadt,
DOI: 10.25534/tuprints-00011751,
[Ph.D. Thesis]
Li, Xing (2019):
Evaluation and Design of a Flywheel Energy Storage System.
Darmstadt, Technische Universität,
DOI: 10.25534/tuprints-00009461,
[Ph.D. Thesis]
M
Messager, Gael (2019):
Self-bearing permanent magnet synchronous machine configurations and control for high-speed applications.
Darmstadt, Technische Universität,
[Ph.D. Thesis]
Mouratidis, Panagiotis (2014):
Design and Implementation of Modern Controls for Drive and Suspension of a High Speed Double Conical Bearingless Motor on a Real-Time System.
Darmstadt, Technische Universität, [Master Thesis]
P
Purcarea, Calin (2011):
High-frequency parasitic effects in electric drives with long cables.
Darmstadt, Technische Universität,
[Ph.D. Thesis]