Seger, Mario Stephan ; Waldeyer, Christina (2016)
Self-Assessment. Anforderungen, Aufbau und Nutzen aus Perspektive von Hochschulen und Studieninteressierten.
Report, Primary publication
|
Text
Skript Sel-Ass V11.pdf Copyright Information: CC BY-NC-ND 3.0 Unported - Creative Commons, Attribution, NonCommercial, NoDerivs. Download (1MB) | Preview |
Item Type: | Report |
---|---|
Type of entry: | Primary publication |
Title: | Self-Assessment. Anforderungen, Aufbau und Nutzen aus Perspektive von Hochschulen und Studieninteressierten |
Language: | German |
Date: | 2016 |
Place of Publication: | Darmstadt |
Abstract: | Eine Konzeption des Instituts für Soziologie der Technischen Universität Darmstadt im Kontext des Forschungs- und Entwicklungsprojekts Open C³S |
URN: | urn:nbn:de:tuda-tuprints-54083 |
Classification DDC: | 300 Social sciences > 300 Social sciences, sociology, anthropology |
Divisions: | 02 Department of History and Social Science > Institut für Soziologie |
Date Deposited: | 20 Apr 2016 06:49 |
Last Modified: | 09 Jul 2020 01:16 |
URI: | https://tuprints.ulb.tu-darmstadt.de/id/eprint/5408 |
PPN: | 378548778 |
Export: |
View Item |