Items where Division is "16 Department of Mechanical Engineering > Institute of Automotive Engineering (FZD) > Brake Technology" and Year is [pin missing: value2]
Up a level |
- TU Darmstadt (9)
- 16 Department of Mechanical Engineering (9)
- Institute of Automotive Engineering (FZD) (9)
- Brake Technology (9)
- Institute of Automotive Engineering (FZD) (9)
- 16 Department of Mechanical Engineering (9)
B
Bilgic Istoc, Sami (2020)
Analysis of Heat Crack Formation in Brake Discs for Heavy-Duty Vehicles.
Technische Universität Darmstadt
doi: 10.25534/tuprints-00011587
Ph.D. Thesis, Primary publication
F
Fischer, Sebastian Kurt (2018)
Untersuchung des Einflusses von Bremsbelageigenschaften auf Heißrubbeln.
Technische Universität Darmstadt
Ph.D. Thesis, Primary publication
K
Könning, Maximilian (2017)
Simulation von Heißrubbeln im Gesamtbremssystem.
Technische Universität Darmstadt
Ph.D. Thesis, Primary publication
N
Niemann, Hartmut (2021)
Experimentelle Einflussgrößenanalyse der Partikelemission von Pkw-Scheibenbremsen.
Technische Universität Darmstadt
doi: 10.26083/tuprints-00019209
Ph.D. Thesis, Primary publication, Publisher's Version
Niemann, Hartmut ; Winner, Hermann ; Asbach, Christof ; Kaminski, Heinz ; Zessinger, Marco (2022)
System Identification Method for Brake Particle Emission Measurements of Passenger Car Disc Brakes on a Dynamometer.
In: SAE Technical Paper Series, 2018
doi: 10.26083/tuprints-00022119
Article, Secondary publication, Postprint
S
Sardá, Angelo Hilário (2021)
Wirkungskette der Entstehung von Hotspots und Heißrubbeln in Pkw-Scheibenbremsen.
doi: 10.26083/tuprints-00019954
Book, Primary publication, Publisher's Version
Schröter, Kai Gerd (2017)
Brake Steer Torque Optimized Corner Braking of Motorcycles.
Book, Primary publication
V
Vey, Christian (2021)
Entwicklung eines Verfahrens zur integrierten Bremsmomentmessung für Simplex-Trommelbremsen.
Technische Universität Darmstadt
doi: 10.26083/tuprints-00018627
Ph.D. Thesis, Primary publication, Publisher's Version
X
Xu, Xinfu (2016)
Incidence and transfer behaviors of high-order hot judder in passenger cars.
Technische Universität Darmstadt
Ph.D. Thesis, Primary publication