TU Darmstadt / ULB / TUprints

Self-Assessment. Anforderungen, Aufbau und Nutzen aus Perspektive von Hochschulen und Studieninteressierten

Seger, Mario Stephan ; Waldeyer, Christina (2016)
Self-Assessment. Anforderungen, Aufbau und Nutzen aus Perspektive von Hochschulen und Studieninteressierten.
Report, Primary publication

[img]
Preview
Text
Skript Sel-Ass V11.pdf
Copyright Information: CC BY-NC-ND 3.0 Unported - Creative Commons, Attribution, NonCommercial, NoDerivs.

Download (1MB) | Preview
Item Type: Report
Type of entry: Primary publication
Title: Self-Assessment. Anforderungen, Aufbau und Nutzen aus Perspektive von Hochschulen und Studieninteressierten
Language: German
Date: 2016
Place of Publication: Darmstadt
Abstract:

Eine Konzeption des Instituts für Soziologie der Technischen Universität Darmstadt im Kontext des Forschungs- und Entwicklungsprojekts Open C³S

URN: urn:nbn:de:tuda-tuprints-54083
Classification DDC: 300 Social sciences > 300 Social sciences, sociology, anthropology
Divisions: 02 Department of History and Social Science > Institut für Soziologie
Date Deposited: 20 Apr 2016 06:49
Last Modified: 09 Jul 2020 01:16
URI: https://tuprints.ulb.tu-darmstadt.de/id/eprint/5408
PPN: 378548778
Export:
Actions (login required)
View Item View Item